کارگت
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

علت سفت شدن کلاچ پژو پارس

علت سفت شدن پدال پژو پارس

این روزها با ازدیاد خودروها و افزایش اتومبیل ها داخل شهر عملکرد کلاچ اهمیت ویزه ای پیدا کرده است.دراینجا به یک مهم مکه علت سفت شدن کلاچ پژو پارس می پردازیم

سفتی پدال می تواند خیلی توی کلاچ  یا عملکرد  اذیت کننده باشد  چون در ترافیک های طولانی مدت  وقتی مجبور می شویم دایم پدال کلاچ بگیریم  نهایتا می تواند آزار دهنده باشد

از سفت بودن کلاچ تصمیم میگیریم و یک موقع هم واقعا  از استانداردهای آن کلاچ خارج است و واقعا سفته  و راجع به این موضوع دارم صحبت میکنم وقتی پدالتون سفت باشد نه اینکه سلیقه ای باشد  یکی میگوید سفته و یکی میگوید خوبه  و واقعا کلاچی که سفته .

دلایل سفتی کلاچ پژو پرشیا

دلیل این عیب می تواند در خود مجموعه دیسک و صفحه باشد  که اختصاصا دیسک کلاچ  که تامین نیروی گیرش یا آزادسازی  بر عهده فنر دیافراگم یا خورشیدی هست .

اگر نیروی فنر خورشیدی ذاتا بالاتر باشد و نهایتا مونتاژ شود  یک دیسک با نیروی خیلی بالا درست میکنه  و نهایتا  باعث میشود یک نیروی زیادی زیر پا احساس  کنید یا حتی  رعایت نشدن یک سری ارتفاع و نسبت ها در مونتاژ میتواند باعث شود نیروی بالایی رو  زیر پدال احساس کنید

که اگر  علت سفتی کلاچ پژو پارس شما از منشا خود کلاچ باشد  در این شراط نم یشود کاری کرد معمولا  مصرف کننده ها رو ببرند  به سیستم های  نرم کننده و..

اگر پدال  کلاچی که خریداری کردید  روز اول حس کردید نیروتون خیلی بالاست اگر طرف به شما گفت که  حالا یک مدت کارکنین درست می شود  اصلا توجه نکنید .وقتی که روز اول نیروی مجموعه  بالاست  مطمین باشید بیشتر می شود  که کمتر نمی شود.

سفت شدن پدال پژو پارس

مشکل سفت شدن پدال کلاچ در نصب

یک موقع هست که  این عیب حین نصب اتفاق میوفتد  که یکی از پیش نیازهای نصب کلاچ ماشین کاری فلایویل است .

ماشین کاری قلایویل  به صورت  درست باید اتفاق بیوفتد  یعنی فلایویل  شما  اگر یک پله ای  روی آن طراحی شده که سطح لنت یا سطح باشه پله ای طراحی شده باشد که  عددش متفاوت است مثل 5 دهم 2 دهم 3 دهم  1 میل  هرچقدر میخواهد باشد در خودروها  حالا ما معمولا تو خودروهای داخلی 0.5 داریم  مثل 206 یا 405 .

آن پله 0.5 در ماشین کاری باید رعایت شود  مثلا اگر ماشین کار شما پله  0.5 را حذف کند  حالا به خیال خودش که  دارم کار بهتری انجام میدهم  یا اون 0.5 رعایت نشود0.1 یا 0.2 یا 0.3  تا اون پله  ایجاد بشود

یا  ساخته بشود نهایتا  تمام آن نسبت هایی که محاسبه شده بهم می ریزد و نیروی دیسک شما  از آن حدی که باید باشد بالاتر اتفاق  میوفتد .

اهرم بندی پدال و کاسه پدال پژو پارس

دلیل دیگر در خود خودرو می تواند اتفاق بیوفتد  و قطعاتی که  مربوط می شوند به  اهرم بندی  پدال پژو پارس شما خود کاسه پدال  یکی از دلایل می تواند باشد که  معیوب باشد یا  فنرش ایراد داشته باشد  یا هر چیزی که آن نهایتا روی کلاچ جدید  اتفاق نمی افتد یا هر کلاچی که باشد

معمولا آن عیب  هست یک زمانی هست که سیم کلاچ شما مسیر درستی نیامده و دچار خمیدگی یا شکستگی شده  که این 100 در 100 باعث میشود که پدال سفتی داشته باشید  که با تعویض سیم کلاچ می توانید این مشکل را  حل کنید

همینطور سیم کلاچ می تواند  بخاطر عمقش یا فرسوده شدنش  سیم داخل  روکش  می تواند ریش ریش شده باشد و این ریش ریش به پوسته های روکش کابل گیر کند و آن نیروی مضاعفی را  ایجاد کند که نهایتا  پدال شما سفت می شود .ن

نهایتا سفتی پدال در پژو پارس یک عیبی هست که همه ما  شاید باآن سر و کار داریم  و در ترافیک ها خیلی اذیت میشویم

در صورتی که خودرویی با موتور Tu5 از لرزش هنگام راه افتادن یا سفت بودن کلاچ شکایت کند می توان آن را به راحتی و با تعویض فقط یک قطعه حل نمود.

اگر پدال پزو پارس شما سفت است  مجبورید اگر دیسک و صفحه  گارانتی دارد تعویض  کنید .سمت نرم کننده ها نروید  علاوه بر اینکه عیب رو به صورت مقطعی رفع میکنند  آسیب های دیگری میتواند به مجموعه بزند.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*

ارتباط با کارشناس: 09126495863